Field services

Roll-out diensten (installaties, reparaties, modificaties, ...), break & fix opdrachten (SLA's met rapportage, ...), preventief onderhoud (technische controles, ...) en technische assistentie behoren tot de dagelijkse activiteiten van ons ervaren team aan field techniekers. 

Voor elk project maakt ISAB vooraf een planning op, we werken met projectverantwoordelijken per opdracht en we garanderen een hoge graad van technische rapportering en administratieve opvolging, met een real-time status raadplegingsmogelijkheid. 

Roll-out diensten

Doe beroep op ISAB voor al je installaties, reparaties, modificaties, upgrades van PC’s, TC's, printers, copiers, bankautomaten, betaalterminals, modems, routers, kassasystemen in grootwarenhuizen, …  Onze field techniekers zijn dagelijks actief bij banken, overheden, EG, grootwarenhuizen, universiteiten, … en dat doorheen gans België.

Break & fix opdrachten

ISAB heeft door de jaren heen een grote expertise opgebouwd in het operationeel houden van machine-/informaticaparken. ISAB gebruikt hierbij duidelijke vooraf afgesproken SLA’s. Met verschillende van onze opdrachtgevers werd hiertoe een volledig geïntegreerd systeem (interface) gebouwd. De opdrachten van onze opdrachtgevers, komen via deze interface direct in de planningstool binnen en worden verder volledig digitaal verwerkt. Concreet wordt de opdracht behandeld door de planner, gevolgd door de ‘field engineer’. Nadat de engineer alle nodige informatie heeft verwerkt, wordt teruggekoppeld naar de backoffice. Van hieruit wordt dan, in real-time, digitaal gedebrieft naar onze opdrachtgevers en de gewenste rapportage opgemaakt.

Preventief onderhoud

ISAB onderwerpt uw ICT-materiaal aan een grondige technische controle, verspreid over gans België. Dit kan eenmaal tot meerdere malen per jaar gebeuren. Op basis van de gemaakte afspraken en de vaststellingen ‘on site’ kunnen preventief bepaalde onderdelen vervangen worden. Het resultaat is een machinepark in topvorm. 

Vlekkeloze planning en opvolging

 

Goede afspraken en planningen 

 

Voor elk project maakt ISAB vooraf een planning op van alle te bezoeken locaties (soms honderden, soms duizenden). Hiervoor heeft ISAB een systeem ontwikkeld om het geografisch verspreide werk op te delen in de 'meest productieve dagplanningen'. Aan de hand van deze planning spreekt onze dispatching telefonisch af met de eindgebruiker (de klant van onze opdrachtgever) wanneer de ‘field engineer’ kan langsgaan. Het concentreren op het ‘day-to-day resource management’ zit in het DNA van al onze medewerkers.

 

Projectverantwoordelijke

 

Aan elk project of roll out, kort- of langlopend, wordt een projectverantwoordelijke toegewezen. Deze persoon zorgt ervoor dat alle projectmedewerkers de inhoud en de bijhorende resultaten van de opdracht kennen. Zijn opdracht is af als onze opdrachtgever zijn afspraken tegenover zijn klanten kan nakomen. 

 

Hoge graad van technische rapportering en administratieve opvolging.

 

De opdrachten en projecten van onze opdrachtgevers komen via een interface direct in een digitaal planningsysteem terecht. Vanaf dit moment worden de opdrachten volledig digitaal verwerkt: van de planner/dispatcher naar de engineer. Nadat alle nodige informatie in de ‘field’ verwerkt is, wordt opnieuw teruggekoppeld naar de backoffice. De real-time toegang tot deze gegevens maakt het mogelijk om, op maat van de klant, een doorgedreven technische rapportering en administratieve opvolging van de uitgevoerde opdrachten aan te bieden.

Daag ons uit met jouw project!

Aarzel niet om jouw ICT-project voor te leggen aan ons. We zorgen er samen voor dat jij scoort bij je klanten.

© 2024 www.isab.be - Alle rechten voorbehouden.