Field services
Roll-out diensten (installaties, reparaties, modificaties, ...), break & fix opdrachten (SLA's met rapportage, ...), preventief onderhoud (technische controles, ...) en technische assistentie behoren tot de dagelijkse activiteiten van ons ervaren team aan field techniekers.
Voor elk project maakt ISAB vooraf een planning op, we werken met projectverantwoordelijken per opdracht en we garanderen een hoge graad van technische rapportering en administratieve opvolging, met de mogelijkheid tot realtime statusraadpleging.
Roll-out diensten
Doe beroep op ISAB voor al je installaties, reparaties, modificaties en upgrades van PC’s, TC’s, printers, kopieertoestellen, bankautomaten, betaalterminals, modems, routers en kassasystemen in grootwarenhuizen, … Onze field engineers zijn dagelijks actief bij banken, overheden, Europese Gemeenschap, grootwarenhuizen, universiteiten, … en dat doorheen heel België.


Break & fix opdrachten
ISAB heeft door de jaren heen een grote expertise opgebouwd in het operationeel houden van machine- en informaticaparken. ISAB gebruikt hierbij duidelijke, vooraf afgesproken SLA’s. Met verschillende van onze opdrachtgevers werd hiervoor een volledig geïntegreerd systeem (interface) gebouwd. De opdrachten van onze opdrachtgevers komen via deze interface direct in de planningstool binnen en worden vervolgens volledig digitaal verwerkt. Concreet wordt de opdracht eerst behandeld door de planner, gevolgd door de field engineer. Nadat de engineer alle nodige informatie heeft verwerkt, wordt dit teruggekoppeld naar de backoffice. Van daaruit wordt in realtime digitaal gerapporteerd aan onze opdrachtgevers en wordt de gewenste rapportage opgemaakt.
Preventief onderhoud
ISAB onderwerpt uw ICT-materiaal aan een grondige technische controle, verspreid over heel België. Dit kan één of meerdere keren per jaar gebeuren. Op basis van de gemaakte afspraken en de vaststellingen ‘on site’ kunnen preventief bepaalde onderdelen vervangen worden. Het resultaat is een machinepark in topvorm.

Vlekkeloze planning en opvolging
Goede afspraken en een goede planning
Voor elk project maakt ISAB vooraf een planning op van alle te bezoeken locaties (soms honderden, soms duizenden). Hiervoor heeft ISAB een systeem ontwikkeld waarmee het geografisch verspreide werk wordt opgedeeld in de ‘meest productieve dagplanningen’. Aan de hand van deze planning spreekt onze dispatching telefonisch af met de eindgebruiker (de klant van onze opdrachtgever) wanneer de field engineer kan langsgaan. Het concentreren op het ‘day-to-day resource management’ zit in het DNA van al onze medewerkers.
Projectverantwoordelijke
Aan elk project of roll-out, kort- of langlopend, wordt een projectverantwoordelijke toegewezen. Deze persoon zorgt ervoor dat alle projectmedewerkers de inhoud en de bijhorende resultaten van de opdracht kennen. Zijn opdracht is voltooid zodra onze opdrachtgever zijn afspraken met zijn klanten kan nakomen.
Hoge graad van technische rapportering en administratieve opvolging.
De opdrachten en projecten van onze opdrachtgevers komen via een interface direct in een digitaal planningsysteem terecht. Vanaf dat moment worden de opdrachten volledig digitaal verwerkt: van de planner/dispatcher naar de engineer. Nadat alle nodige informatie in de 'field' verwerkt is, wordt opnieuw teruggekoppeld naar de backoffice. De realtime toegang tot deze gegevens maakt het mogelijk om, op maat van de klant, een doorgedreven technische rapportering en administratieve opvolging van de uitgevoerde opdrachten aan te bieden.
Daag ons uit met jouw project!
Aarzel niet om jouw ICT-project aan ons voor te leggen. We zorgen er samen voor dat jij scoort bij je klanten.